" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Rindu beb.}
Thursday, November 14, 2013 | 7:08 AM | 0Comment

Hello everybody! I'm coming home, coming home~ Tell the world I'm coming home~ fuhh dah lama beb tak buka blog. Dah lama jugak lah tak update blog. Bertahun dah. Nasib ingat password lagi. Ish gua rindu beb. Gua rindu lu semua. Ayoo gua rindu gegirlss gua lah. Cuti sekolah tahun ni awal sangat lah. Dah lah aktiviti lepas pmr ada yang best ada yang macam pfft. Sorry cikgu cikgu, saya bukan nak kata apa. Saya cuma luahkan apa yang saya rasa je sepanjang hari lepas pmr dekat sekolah. Tapi gua pergi je sekolah. Yelah, nanti rindu sekolah, cikgu-cikgu, kawan-kawan. Haa bukan sekejap tau nak tunggu sampai tahun depan. Ala pejam celik pejam celik dah sampai hari untuk ambil result pmr. Haaaa omaigod omaigod tidaaaaakkk! Cuak beb! Fuh fuh ya Allah tenangkan hatiku. Tenangkan juga hati kawan-kawanku. Amin

Saya taknak type panjang panjang sebenarnya. Hanya ingin meluahkan rasa rindu saya terhadap gegirlss (Tieyra, Anis, Shazmin, Adilah, Farah) oh korang please terharu ikhlas daripada Princess Aylaa muah muah xoxo Saksikan gambar comel kami. Hehehe.


Ada banyaaaaaak lagi sebenarnya tapi malas nak pilih mana yang comel mana yang tak. Haha. Okay uolls next week kita nak pergi swimming kan? Yeayyy! Hope semua boleh pergi lah. Aku dah excited ni even aku tak reti berenang. Takpe, main air pun ok. Hahaha bye muah xx