" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





I'm back!}
Friday, March 29, 2013 | 3:38 AM | 0Comment



Hello evelibody! Hik hik assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu. Jawab jangan tak jawab. Fuhh sungguh lama ya saya meninggalkan dunia blogger. Fuhh fuhh~ Emm ada orang kesah agaknya ya. Emm kita sedar diri kita ni siapa. Krik krik krik. Ok tak perlu nak berdrama rasanya sekarang ni. Ok ni post pertama bagi tahun 2013. Yeayy, saya tingkatan 3! Yeayy, saya PMR! Yeayy, tepuk tangan sikit *pap* terima kasih atas kerjasama anda. Ok tak best pun sebenarnya tingkatan 3. MasyaAllah astaghfirullahalazim. Bukan apa, terasa banyak beban yang harus dipikul. Almaklumlah budak PMR macam ni lah gayanya. Kan kawan kan? Haa tauu. Peperiksaan penggal pertama dah habis tamat semuanya. Kejap kejap, sebelum anda bertanya saya dah jawab dulu, jadi jangan tanya. Terima kasih. Sekarang sedang lakukan folio a.k.a kerja yang paling tingkatan 3 suka. Emm memang suka sangat lah kan cerita dia. Memang best buat. Memang tak pening buat kerja ma'alah ni. Haihh, sabo je lah. Okay bye nak sambung buat folio. Acah acah je sebenarnya. Hehehe assalamualaikum.