" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Hello Hello ~~}
Monday, November 26, 2012 | 8:34 AM | 0Comment


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu. Tak jawab dosa jawab sayang. Ecehh. Berduduknya saya disini untuk menaip tentang apa yang wa rasa sekarang ni. Ehem ehem. Lu tahu enggak apa yang wa rasa sekarang ni? Wa buhsaann tau? Lu taktau tadi tapi sekarang lu dah tau kan? Okay baguss. Wa bohsan lah, ask.fm takde siapa pun nak menanya soalan. Ohh dah tak berfungsi dah. Ohyahh, gambar tumblr diatas tu lawa kan? Lawa kan? Lawa kan? Peghh, teringin duh nak camera macam tu. Tak kisah lah camera macam mana pun sebenarnya tapi teringin nak ada camera sendiri. Boleh emm emm syok emm emm sendiri emm emm dalam emm emm bilik. Maaf, gagap. Hahaha takde pun sebenarnya. Okay lah, wa nak tengok Billy wa. Ohmaigod ohmaigod, dia hensem k. Tapii, dia mat Indon leww. Eh, kesah pulak. Kbyee assalamualaikum.