" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Salam Aidiladha :D}
Friday, October 26, 2012 | 11:24 PM | 0Comment


Assalamualaikum dan hai :) Selamat Hari Raya kepada saudara serta saudari *singing* jeng jeng jeng. Eh? Kerayaan apakah? Haa, Raya Aidiladha. Ramai orang kata raya Aidiladha lagi meriah dari raya Aidilfitri. Ikut masing masing lah kan. Bagi Ajlaa dua dua meriah. Adil kan? Tahun ni tak tengok lembu kena sembelih pun. Lepas solat raya terus gerak balik kampung. Tapi, sebenarnya lembu bukan kena sembelih hari tu pun. Lembunya kena sembelih esoknya. Faham? Bagus. Sampai kampung pagi balik malamnya. Sekejap kan? Duduk dekat kampung memang sejuk lah kan. Sejuk num. Dah lah panas lepastu takde elektrik pulak tu. Erm, memang bertambah sejuk lah kan. Biasalah Negeri Sembilan. Negara yang panas kan? *buka buku geografi* Kerja nak makan aiskrim je lah masa tu. Dah habis satu mintak lagi satu. K Ajlaa kuat makan. Kbye. Kesah ke nya pun lahai? Haha okay tamat cerita. Bye assalamualaikum.