" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Happy Birthday Husna! :D}
Wednesday, October 10, 2012 | 3:15 AM | 0Comment


Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Siti Nuranis Husna
Happy Birthday to you.

Yeayy! Hari ini hari Rabu 10.10.2012. Hari ini hari istimewa. Tahu hari ini hari apa? Hari ini hari jadi kawan saya yang cantik lagi comel lagi bijak lagi pintar. Amin. Iaitu Siti Nuranis Husna binti Juhar. Cantik kan nama dia? Ya, seperti orangnya lah. Tu tu kat atas tu. Opss, yang tinggi tu eh. Yang senyum nampak gigi tu. Yang comel tu lah. Hihi. Saya rindu dia. Saya teraamaaaaaaatt rindukan dia :'( Dulu belajar dalam kelas selalu gelak-gelak dengan dia, selalu cakap-cakap dengan dia, selalu gurau-gurau dengan dia, selalu usik dia tengah buat kerja, selalu tanya dia 'hai Husna. Tengah buat apa?' Sekarang..........belajar dalam bilik Za'ba. Dia duduk meja depan sekali. Meja dekat dengan meja cikgu. Meja dia sangatlah padat lagi mampat. Ramai yang duduk disitu. Hanya mampu melihat dia gelak dari jauh. Jauh tak jauh berapa meter je dari meja dia. Bila tengok dia gelak 'Aaahh, rindu Husna! :(' Dah takpayah sedih sedih di hari bahagia Husna :) Okaybye Husna. Saya sayang awak :* Assalamualaikum.