" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Bilal-kian}
Friday, October 5, 2012 | 8:40 AM | 0Comment


Assalamualaikum dan hai. Lihatlah gambar diatas^^ bahagiakan kami? Yeahh, i know it. Kami sentiasa bahagia antara satu sama lain. Kelas kami juga lain daripada yang lain. Tahu apa yang lain? Cakap tidak tahu kerana saya ingin memberitahunya. Okay. Kelas kami lain kerana hanya kelas kami sahaja yang belajar di dalam bilik khas iaitu bilik Za'ba. Itu bilik Za'ba bilal yang punya. Kami belajar di situ kerana kelas kami mengalami kebocoran siling. So 'daif' bak kata AKhalyshah. Haha. Tapi, sekarang kelas kami telah dibaiki. Alaaahhhh, kenapalah baiki syiling tu? Kami mahu setia belajar di bilik Za'ba. Kami sayang bilik Za'ba. EH??? Lol lol.

Belajar di bilik Za'ba juga kami mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara kami semua. Kami duduk secara beramai-ramai dalam dua meja yang panjang. Tapi, meja saya hanya mempunyai lima orang sahaja. Dah. Jangan tambah jangan kurang. Hubungan kami antara lelaki dan perempuan juga semakin okay. Sudah tiada perang kelas buat kali keberapa taktau. Alhamdulillah :)

PMR 2012 minggu depan, PMR 2013 tahun depan. Ingat PMR tahun depan, ingat jugalah peperiksaan akhir tahun yang akan datang. Wahh, hebat tak pantun saya? Puih puih -.- haha tak serupa pantun. Peperiksaan akhir tahun lagi berapa hari je lagi. Memang tak ready lah. Dengan tak focusnya lahai masa cikgu tengah mengajar. Ayoyo, kebenaran pasti akan terluah jua. Eh, papazola. Okay, abaikan. Tiada kena mengena sama sekali. Apapun, kena belajar lah kan. Dah nak periksa dah ni. Heii, 2 Bilal GoodLuck! :)

Lastly, aku rindu Husna. Aku rindu nak duduk sebaris meja dengan dia. Aku rindu nak tanya soalan math dekat dia. Aku rindu nak gelak-gelak dengan dia. Aku rindu....aku rindu.....aku rindu Siti Nuranis Husna binti Juhar. Walaupun kami sekelas. Eh, macam orang gila dah. Lantak aku lah. Memang ada orang kisah pun.

Cuti selama seminggu lebih sempena akak-akak,abang-abang PMR. Harap-harap lah cuti tersebut tidak membosankan. Nak baca buku wooiii! Hmm, akak-akak , abang-abangku sekalian, goodluck for your PMR. Sentiasa ingat Allah :) Okaybye, selamat malam. Assalamualaikum! :)