" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Hello, everyone ~}
Friday, September 14, 2012 | 9:42 AM | 0Comment

Assalamualaikum dan hai :) Setelah sekian lama Ajlaa tak update blog, ini lah masanya Ajlaa nak update blog. Ecehh, mangat nak update padahal tiada siapa pun nak baca. Heh, ada aku kisah *versi Azwan Ali* Sebenarnyaaaa........ sebenarnya kaannn...... emm emm, taktau nak cerita apa. Jangan campak laptop anda kerana geram membaca ayat itu. Amaran! okay merepek Ajlaa merepek -.- Sekolah tiada masalah. Kelas makin awesome. Ada budak baru masuk SMKS 18 dan dia kelas Hamzah. Dia juga merupakan kawan lama Ajlaa. Okay cukup bercerita tentang dia. Sekarang ni, bukan sekarang tapi dah lama, Ajlaa banyak gelak dalam kelas. Cikgu tengah mengajar dekat depan pun Ajlaa boleh gelak dengan budak sebelah iaitu Anis Khalyshah binti Mukhlis bin Abdul Rahim a.k.a AKMAR. Dia suka beno dengan nama tu. Sampai ke tangan dia conteng :3 tak cukup kertas agaknya. Sekarang. K tak habis habis dengan sekarang dari tadi. Boo boo ~ Nak bercakap or gelak sedikit susah karna baru cakap sikit dah ada orang pandang. Ada lah orang tu kan. Susah lah macam ni. So, that's all for today. Thank you :*

Lokasi: Masjid Al-Hidayah.
Perasan atau tidak semua gambar adalah sama. Terima kasih :*