" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Yesterday...}
Friday, July 6, 2012 | 9:03 PM | 0Comment

Assalamualaikum dan hai :) semalam (6/7/2012) tiada apa-apa yang menarik yang dapat dikongsikan tentang semalam. Semalam hari apa ? K Jumaat. Balik-balik sekolah terus online. Dahsyat right ? Remaja-remaja zaman sekarang. #AwakKenaFaham :) Ambik, sampai ke blog pun ada hashtag lagi. Ketagih burung biru. Follo me Pilanah binti Pilan. Eceh, sempat promote :p tolonglah. Bosan gila online petang. Memang tak ah ramai yang online. Better online malam. Meriah sikit burung biru.

Malam tu online lagi. Sekejap guna laptop ni tukar online dekat laptop kakak sebab laptop lagi satu tu lambat. Mula-mula online "Ya Allah, bosannya :3" hanya baca tweet orang je lah. Mention orang pun bukannya reply. Ish, tah pape tah. Bla bla bla hadap je laptop tu. Mesej pun dah berhenti sebab handphone dah mati. Dan dan lah kan masa tu jugak. A sorry tau? Masa tu jugak lah Afif call. Memang tak angkat kan. Dia marah tu dekat twitter "Ajlaa bak numb kau. Aku call kau tak dapat" sorry bro, handphone mati. Lepastu aku charge baru hidup balik.

Afif call masa tu Ajlaa dekat bawah. Dengar je handphone berbunyi lari naik bilik. Sampai bilik lagu dah berhenti. Kau tau tak aku penat lari untuk kejar angkat panggilan kau. Tercungap-cungap aku masa tu menunggu. Panggilan kedua aku tertekan reject. Lepastu dah tak call. Mesej dia baru call balik. Rupa-rupanya dia call semata-mata nak betulkan apa yang dia balas dekat DM. Marah pulak tu. Dah lah cakap menjerit. Letak handphone jauh dari telinga pun masih boleh dengar. Haiyaa, Afif Afif :/ cerita cerita lama lah jugak (17:57) Aku banyak senyap sebab dia ejek aku. Kwajo kau eh Afif. Takpe 4-1 kan? Kau kalah aku menang :p Tamat panggilan-

Tieyra call. Tercungap-cungap aku berlari nak angkat panggilan dia. Sekali sampai bilik dah berhenti. Dia call rumah pulak. Ya Allah, kau ingat masa tu pukul 8 ke kak? Aku angkat cepat-cepat supaya orang tak bangun. Dia call sebab cik A suruh cakap apa yang dia cakap dekat cik A. Okay Tieyra kau cakap betul-betul eh dekat dia? Kurang asam betul. Kesian dia malam tu kena ejek dengan aku. Weh Tieyra! Syahmi rindu kau. Seriously aku tak tipu. Dia yang mengaku sendiri. Aku tau muka kau mesti merah masa tu sebab tahan marah or malu kan? Kan kan? Tau dah. Tieyra, sorry. Hahahaha :)