" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





03 June 2012}
Monday, June 4, 2012 | 1:19 AM | 0Comment

Assalamualaikum dan salam hormat :) cehh , macam pembaca berita tu. Dah jawab salam itu. moga-moga anda mendapat pahala daripada-Nya , insyaAllah :) Alaahaaii , berceramah udah. Harini dah o3 June. Ya Allah , cepatnya masa berlalu. Takde apa nak diceritakan. Terasa nak update blog. Iyo lah blog dah omey omey ni. Kechingg kechingg . Thankyou very much lah for you , Nor Adlina Muhamad Afni ;) weh, aku mention nama kau ni. Tolong terharu dan bangga *asah pisau*. Hahaha. Blog aku dah omeyy ni yang semangat ni nak update blog ni. Taappii, Alaa taktau pape pun pasal blogskin dan taktau cano nak edit-edit bagai ni ;'( kena guna code bagai kata Ina. Kay , nak cerita pasal Ina lah pulok.

Ina. Nama sebenar Nor Adlina binti Muhamad Afni. Lawa cun melecun kebaboom. Dia ni tak habis-habis dengan busy dia tu. Busy mum busy dad *geleng kepala*. Almaklumlah , ramai anak dirumah idok? Mean, anak jagaan mak dia. Haha , kalau nak bayangkan lah keadaan kau Ina. Hmm, lawak agaknya weh. Nak kena kawal perangai dorang kena layan karenah dorang. Tapi, kalau kita suka budak-budak benda susah pun jadi senang. Betul tak? Alaa suka budak budak *senyum lebar-lebar*. Haha. Beliau sekelas dengan Alaa. Start kenal dia dari facebook. Mula-mula kenal cenggitu cenggitu je. Tak kenal pun. Kay , form 2 dah satu kelas kena kawan kan. Menjaga permuafakatan di dalam kelas. Hah, hambek kau! Beliau seorang 'ah long'. Bila dia terasa nak kutip duit, dia akan jerit satu kelas. Cenggini cenggini 'Siapa nak bayar duit kelas?' 'Hah, dah masuk bulan baru ni bayar duit kelas!' haha betul tak? Betul kan? Tau dah. Beliau juga seorang yang kuat nangis. Kadang-kadang , setakat benda kecik tu pun dia nak nangis. Sikit-sikit nangis , sikit-sikit nangis. Alahaaaii, banyaknya lah air mata kau Ina. Tapi kan , kalau dia marah gila-gila dia akan mencarut. Weh, dahsyat weh. Aku pernah dengar. Ish ish, takbaik mencarut. Astaghfirullahalazim *geleng kepala*. Jangan lah mencarut! Okay apa lagi? Hah, cita-cita dia nak jadi cikgu. Bila buat kerja dalam group dan akan present dekat depan dialah paling semangat. Dia berani. Kadang-kadang , dia calonkan diri dia untuk ke depan. Dia pernah cakap dekat Alaa 'Aku nak jadi cikgu, sebab tu lah aku kena berani kedepan.' Weh, aku pun nak jadi cikgu tapi aku takut nak kedepan. Haiyaa :/ Hmm hmm , aku rasa dah cukup panjang aku cerita pasal kau Ina. Btwfyi, aku rindu kau. Aku sayang kau. Muahmuah :* Haha. Kbaii, salamualaikum :)

Omeyy kan dia ? Tau dahh :)