" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





PD ;)}
Wednesday, May 30, 2012 | 3:58 AM | 0Comment

Assalamualaikum dan haaaii :)

26hb hingga 27hb pergi PD. Tak jauh dan tak lama. Check in dekat hotel Grand Lexis. Weh, masuk-masuk nampak biasa je bangunan dia. Tapi bila masuk dalam-dalam ada lagi rupanya rumah rumah yang seperti rumah itu . Buat buat faham je lah. Cantik weh bilik dia. Bilik air dia mengalahkan ruang tamu. Pun boleh buat lepak. Macam ... macam .... ahh tengok sendiri lah. Taktau cane nak cakap. Okay takde apa sangat nak ceritakan sebab tak jalan-jalan pun. Alahh , banyak kali pergi dah PD tu sebab kampung kan. Balik tu singgah rumah nenek kejap. Bukan kejap sampai malam. Haha. Kay tengok gambar je lah. Sikit je sebab tak upload kesemuanya lagi. Kbyee salamulaikum :)