" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





#A2}
Sunday, May 27, 2012 | 4:02 AM | 0Comment

Assalamualaikum dan hai hai :) Sila jawab salam saya. Terima kasih. Kay tajuk takde kena mengena dengan entry ini. Abaikan tajuk itu dan baca cerita saya. Satu dua tiga mula cerita. Lalala. Exam dah habis. Hip hip hoore hip hip hoore hoore hoore hip hip hoore horee horee bergembira. Lalala nyanyi dah :3 Alhamdulillah habis periksa. Takde nak kena terjaga tengah tengah malam untuk baca buku dan takde nak kena perah otak untuk jawab soalan soalan yang agak mengancam. Err -_____- taappii , result exam taktau lagi dan takboleh hip hip hoore dulu. Haiyaa , please lulus. Amin :)

25 Mei 2012. Ada sambutan hari guru dekat sekolah. Waaahhh , cikgu cikgu cun melecun kebaboom. Hensem hensom. Aww . Err dah dah. mereka sudah kahwin. haha. Time cikgu cikgu buat persembahan gila cool. dorang buat pentas itu seperti pentas mereka sendiri. tak ingat dunia. haha. macam pentas kilauan emas pun ada jugak. haha Polident. dah dah takbaik. Cikgu praktikal buat persembahan lagi cool. terdiri daripada cikgu Rifa'e , cikgu Zakaria , cikgu Johari *rasanya lah* , cik Farah, cik Shahira , cikgu Wan Yusmani dan cikgu Darshini. Cikgu Rifa'e boleh bagi anugerah penari terhebat di SMKS 18 HEBAT. Gelek habis atas pentas tu. haiyoo, macam tak kenal erti malu je cikgu tu. haha. takpe takpe , itu hari cikgu. buatlah apa pun yang cikgu suka. sayangnya , masa tu aku takboleh gelak. tapi aku paksa diri aku untuk gelak dengan melihat persembahan yang sangat lucu itu. walamak ayat. kalah kau. haha. dan persembahan akhir sekali dikir barat dari budak budak aspura. Weh, dorang buat semart weh. kalah sekolah kau. k batak. terdiri daripada 55 orang tu weh. ramai tu weh. dan aku duduk belakang hanya nampak orang depan sekali je. dan aku nampak Naim. haha naim comel. Ewah ;D kemain lagi.

Dan dan dan pagi tadi. aku bapak aku dan adik aku si elly itu pergi pasar stadium. alahh yang sebelah giant besat tu. dekat seksyen 13. dah tengok peta sendiri. mak aku suruh ikut bapak aku teman belikan lauk. mula mula adik aku tak bangun lepastu bangun pulak dia. ikut lah dia apa lgi. tengah tunggu bapak aku pilih pilih ikan tu , aku terlanggar orang belakang aku. terkejut oh budak tu. bapak dia pun terkejut. aku dah takut tengok muka bapak dia cepat cepat mintak maaf. malu ohh dah lah melatah oh. Haiyaa. dan kali kedua aku aku terlanggar budak kecik belakang aku yg tengah tercangkung. adik aku lah pergi tolah. hei, nak kena ni. malu weh malu. lepastu lagi sekali aku nak terjatuh. yang ni takde langgar orang. sendiri punya pasal sebab jalan tak betul. taktau nak letak dekat mana muka masa tu. Hanya Allah sahaja yang tahu malu aku masa tu :') lepastu pergi makan. nak tau tak aku makan dekat kedai mamat kerek yang aku jumpa masa pergi karangkraf haritu. sebenarnya aku taktau pun yg dia tu kerek atau tidak? tengok dari penampilan dia lah haritu aku panggil dia 'Mamat K'. haha. ada makcik sorang yg kerja kat situ panggil dia 'comel'. OhMyEnglish ! Aku tercarik carik weh masa makcik tu jerit 'comel ... comel'. haha. lawak lawak. K lah entry kali ini sangat lah panjang. sorry to say. nak baca , baca dengan hati yg ikhlas. taknak bac dialu alukan tekan button 'x'. Syukran. Salamualaikum :)