" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Sekolah ganti -,-}
Saturday, April 21, 2012 | 11:31 PM | 0Comment

Hai, assalamualaikum :) Sabtu yang lepas semalam 21hb 4 2012 ada sekolah ganti. Kena pergi sekolah kalau tak kena 'P' dekat kedatangan kau :3 kalau tak kena buat surat sebab ape tak datang. Siapa yang ponteng tu, acano korang buat surat? Sebelum rehat kitorang tak belajar kitorang pergi dewan aspura. belajar bahasa arab woo. Kau adoo? Nama group kitorang 'Aisyah Humaira'. Sedap tak nama tu? Jangan ambik nama tu, aku nak buat nama anak aku nanti. Haha :D Lepas rehat kena belajar. Belajar lah sangat -,- BI cikgu masuk tapi tak belajar. PAI ustazah masuk tak mengajar tapi kena siapkan modul. belajar lah tu kan. BA ustaz takde sebab pergi kem. BM pon tak belajar. pergi library cikgu berborak dengan cikgu lain dekat library tu. kitorang pon apa lagi bercakap je lahh. bising kot keadaan masa tu -,- almaklumlah , kelas kitorang je mase tu :3 kitorang ade jugak snap snap sikit. Tak banyak tapi sikit. Kbye , salamualaikum :)

 Nor Adlina Muhamad Afni :)
 Ajlaa Radiah Anuar :)
Wan Nur Athirah Wan Mohd Azman :)