" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Hai :)}
Friday, March 9, 2012 | 9:37 PM | 0Comment

Hai , assalamualaikum :)

Heii , lame banget kite tak jumpa kan? Hadooii , berhabuk dah blog kite ni. fuhh fuhh *tiup blog* eh jap, boleh ke tiup blog? tiup komputer boleh lah. k merepek :3 haha. dah tengok dah gambar atas tu? tak tengok lagi? tengok cepaat. kalau taakk , babap nanti. haha. hai , nama saye Nazura :D eh, namae baru kite. bangga nyaa :D haha , mama kite marah oh bile pakai nametag orang. taktau kenape? tapi, kite watlek watpeace je. pakai jugak. hehe , degil beno :3 ni nak cakap sikit untuk empunya nametag tu "hai Nazura :) sorry to say, hari Jumaat haritu. Kalau kau anggap aku marah kau betul betul mase tu disebabkan t-shirt kelas je, sorry. actl, aku gadoh main main je tu. Jangan lah ambik hati sangat ye? Main main je tu. Hah lagi satu, name tag kau ade dekat aku tau. kau jangan gelabah pulak carik nametag kau. haha, jokejoke. kbyee <3" Alhamdulillah :) k aku dah lupa ape yang aku nak ceritakan. bengong tak bengong :/ hari Khamis lepas , saye tengok orang bernasyid. Perhh, suara menggoda :D tahniah kepada kumpulan ... jeng jeng jeng jeng *bunyi drum* kumpulan Al-Jannah. Tahniah tahniah :) 

Jap , harini hari ape? k hari Sabtu. hehe :D hah, semalam hari jumaat, kelly ade tulis about 2Bilal 2012 dekat satu kertas. die bagi saye bace dulu. kirenye saye lah orang yg pertama membacenye. eh, yeke? ntah ye lah kot. #perasan. orang kedua dilah lepastu tieyra dan orang selanjut lanjut lanjutnye. ade sorang budak laki ni tak puas hati pulok. haiyoo, itu hanye satu gurauan je lah :3 jangan lah nak ambik hati sangat. what? lelaki tak boleh bergurau? what thee ==' susah lah cenggini. die ni panas baran kate kawannye. k finee , terima je lah dah perangai die memang cenggitu kan, nak buat cemane? die tak puas hati dekat perempuan, die pon tulis about certain certain perempuan yang die tak puas hati or benci or whatever. Name aku pon ade. Perhh, muke aku panas oh lepas aku bace dan aku rase nak nangis :'( takpe takpe , saye kuat. Daaaaaannn , terima kasih sebab kau senaraikan name aku jugak ye dalam banyak banyak name yang 'over' dalam kelas. Terima kasih ! 

K dah cukup panjang entry aku kali ini. Ye lahh , dapat balik update blog ni setelah lame tak update kan. Cuti sekolah penggal pertama dah mule. Korang korang prgi manakah? aku taktau pergi mane? K kerja banyak. Itu normal dan itu sangat tak cool :/ kbai :D salamualaikum :)