" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Athirah Azman :)}
Thursday, March 1, 2012 | 2:29 AM | 0Comment

Hai , assalamualikum :)

Hai :) Tajuk entry kali ni pasaaaaaaaaaal Athirah Azman ! Wooo , sape tu ? Haha , korang takkan tak kenal kot die ni? Hot ape die ni :D K aku taktau kenape dan kenape dan kenape aku harini tetibe baik nak cerita pasal kau dekat blog aku ni Tieyra . Kau patut bersyukur sebab aku sentiasa ingat kau :') Ayaaaaat . Okay kite start. Name die Wan Nur Athirah binti Wan Mohd Azman. Saye kenal die semasa berumur berape taktau. Tapi saye kenal Tieyra di sekolah rendah lagi. Start rapat dengan die mase darjah 5 atau 6. Dulu dulu takkawan dengan die sebab tak kenal die :') Sekarang dah kenal dah. Tahun 2011 , tingkatan satu hanya saye dan die bersekolah di SMKS 24. Die kate die nak pindah sekolah 18. Mase tu dah sedih dah sebab kawan rapat kite nak tinggalkan kite :') Agak lame jugak mase yang diambil sebab mase die cakap nak pindah tu , die tengah tunggu keputusan dari PPD. Lulus atau tidak? Dan dan dan die dapaaaatt. Aku mase tu dahh 'alaaaaaaa :(' tapi die buat muke rileks . Kawan baru die gilelah sedih tapi die okay jee. Takpe takpe aku faham kau. Kau pendam kesedihan kau tu kan? Takpe aku faham :) Tapi sekarang kite dah sekolah same di SMKS 18 HEBAT :D segan+malu gilee aku first time masuk sekolah tu sebab aku takde kawan yang nak teman aku perhimpuan dekat Dewan Al-Madani tu. Pastu nampak kau dekat dewan tu. Waaahh , gilee happy kitee :D Kite masuk dewan same-same , borak-borak sepanjang perjalanan nak masuk dewan tu. Aku ingat :)

Kite tak same kelas mase tingkatan satu sebab Puan Sabariah kate kelas kau dah penuh. Cukup ramai dah katanya. Aku pon 'okay', buat muke okay jee. Masuk 1Anas , nasib ade kawan yg kenal Nisriina :) Aku kawan dengan die je dalam kelas tu. Mase rehat kite rehat same-same. Makan same-same , borak same-same. Beberapa bulan yang lalu , taktau macam mane kite tak bertegur sapa. Wehh , ape punca kite tak bertegur sapa mase tu. Ramai anggap kite gaduh tapi aku cakap kitorang tak gaduh just tak bertegur sapa je. Aku cakap tu mesti suara aku sedih. Automatik. Dan kau tau aku sensitif dalam banyak benda kan? Itu salah satunyee :') Kau tau tiap malam bile aku fikirkan pasal kite Tieyra , aku rase nak nangis. Sebab kite dah kawan lame tetibe kite dah jadi macam gaduh dah. Agak lame kite macam tu kan? Weh , aku tunggu saat-saat aku akan tegur kau dulu atau kau yang tegur aku dulu. Mase tu aku pandang kau kau mesti pandang tempat lain. Dan ade jugak aku pandang kau kau jeling aku. Takpe , aku masih boleh bersabar mase tu tetapi aku mengeluh :') Aku tau mase tu kau dah ade kawan baru dah. Lagi baik dari aku kan? Tapi aku masih berusaha nak jadikan diri aku kawan yang baik untuk kau , Tieyra :) Takpe kite kawan biar beribu kan? So, kawan je lah dengan sape-sape pon yang kau rase nak berkawan. Yang pastinye , die mesti baik tau :) Suatu hari tu, Faziera datang jumpe aku sebab nak bagitau yg kau nak jumpe aku. Aku mule-mule rase cuak+happy sebab kau sudi nak tegur aku balik. Sekali , kau macam marah aku sebab kau cakap aku sebarkan dekat orang ramai yang kite ni gaduh. Weh, aku tak cakap pon dekat orang tamai. Dorang yg tanye sebab dorang rase pelik kite tak rehat same-same seperti biase tapi aku tak cakap yg kite gaduh. Aku judt cakap yg kite tak bertegur sapa je. Then , kau mintak maaf dekat aku , aku pon mintak maaf dekat kau jugak kan? Kitaaa kawaaaaaann :D 

Pastu kite kawan macam biasaaa :) Rehat pon same-same. Beberapa minggu or hari or bulan lalu, kau kate kau nak rehat dengan kawan baru kau. Aku mase tu jawab macam aku marah kau kan? Aku tak marah tapi aku merajuk. Kau kan tau aku ni kuat merajuk. Kau pon rehat dengan kawan baru kau aku rehat dengan kawan baru aku. Fair lah kan? Takpe asalkan kau happy :) Lepastu , kite terus tak rehat same kan? Tapi , kite tegur tegur kan kalau teserempak ke jumpe ke kan? Itu pon dah okay dah buat aku. Asalkan kau happy. Sebenarnye , aku tak suke tengok orang yang aku sayang sedih. Kalau mereka sedih aku mesti sedih jugak. So, kau jangan nak sedih-sedih eh depan aku eh Tieyra . Aku sayaaaaang kau ;) Tingkatan 2 kite same kelas , 2Bilal :D Kau duduk sebelah kanan seberang jalan aku. Kite boleh borak same-same, main same-same. Yang jelous jelous tu, janganlah jelous sangat ye sayang :) Kau kawan aku , kau kawan baik aku , kau kawan aku buat selama-lamanya. Jangan lupe aku kalau aku dah takde or jauh dengan kau. Walaipin , aku bukan kawan baik kau. Terima kasih sebab kau sudi kawan dengan aku yang jahat ni kan? Haha. Jaga diri baik-baik ye , Tieyra :) 

K lahh , dah cukup panjang aku cerita pasal kau , Tieyra. Aku harap kau suke bace dan tak marah dekat aku ye. Mintak maaf kalau ade bahase aku yang menggores hati kau :') Kbyee , salamualaikum :)