" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





School Part II :)}
Friday, February 24, 2012 | 8:01 AM | 0Comment

Hai , assalamualaikum :) Haha , gambar dekat atas tu melambangkan bahawa kami warga SMKS 18 dan kami bangga menjadi pelajar di SMKS 18 HEBAT ! Cehh , mangatnyee aku ? Wakduhh -.- Okay , harini hari Jumaat , 24/02/2012 ade satu peristiwa yang tergempak berlaku dekat dalam kelas aku. Oyaa ? Gempaklahh sangat kan ? Tak gempak pon tapi tapi tapi acanoo nak explain kan ek? Ntah dengar dululah aku ceritakan. Cenggini ceritanya , pada suatu hari. Hambooii , ni memang nak bercerita betul haa. Gaya mau masuk pertandingan bercerita gitu. Cehh , mesti menanglah aku :D Haha , k aku merepek :P K sambung sambung. Kat sekolah tadi aku , Kelly , Ina and Aina Nazirah main game budak sekolah rendah dulu. Kitorang main sisiAmarika lahh , ABC lahh , sepsepseptomtomtom lahh , dan jambatan sudahh roboh :D Dah bosan main stop lah sekejap. Aku bangun pergi duduk dekat tempat aku. Aku tengok je lahh ape yang budak laki semue buat dekat depan berkumpul-kmpul tuu. Dorang main sepak-sepak lahh , ape lahh sekali aku tengok Usaid tengah buat muke bengangnye. Die bengang dengan Muammar actl. Muammar menghilangkan diri mase tu. Lastlast , aku rase Usaid dah gilaa bengang die pergi ambik air botol die siram kat beg muammar. Woii , sianlah dekat die nak belajar cemane ? Muammar just tepuk muke usaid perlahan-lahan dan cakap 'takpe takpe'. Woii , jap aku bukan nak bela sesape tau. Kau nak panas baran sangat mase tu pahal ohh? Mase rehat pulak , semue dah keluar kelas tapi aku belum lagi. Aku biase ahh selalu keluar lambat. Usaid pergi campak dompet muammar dekat luar tingkap. What thee? Jatuh betul-betul kau nak ambik ke? Nasib tak jatuh ohh. Heishh , memang memang ... err -..- Informasi tambahan , aku tak bela sesiape pon. Hati aku lembut sebab aku kesiankan orang lain :D K lahh , penat ohh aku type. Japjap , kelmarin Syazmin bawak kamera. Aku join dorang. Banyak jugak gambar aku ek? Aku rase takde lahh banyak sangat . Ecehh :D K aku tunjuk kan sedikit gambarnye. Syazmin aku curik gambar aku haritu dekat album kau. Takpe kan? Terima kasih :) Kbyee , salamualaikum :)