" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Esok sekolah. Esok sekolah. Esok sekolah.}
Tuesday, January 3, 2012 | 2:39 AM | 0Comment

Hai , assalamualaikum :)
Yeyeayy ! Esok dah sekolah. Wohuu ~ Ramai yg taknak pergi sekolah esok ? Kenapa yah ? Taktau lah. Cenggini lah kite , mase cuti sibuk nak sekolah sebab bosan , bile dah nak sekolah mintak cuti lagi. Hei , peningpening. Kite seharusnya semangat untuk kembali kesekolah yg sudah kian lame kite tidak kesekolah. Eceh , ayat aku tak boleh blah. Aku pun macam tu jugak. Mulemule rase takut nak sekolah dan rase takut nak masuk kelas aku nanti. Huh , taktau taktau taktau kenapa ?  Tapi bile ade seorang kawan saya ini dia luahkan rasa excitednya mau kesekolah (melalui telefon) saye pon rasa lah sedikit demi sedikit mau kesekolah. Cingcing , terima kasih kawan :) Jongjongjong , buku belum masuk dalam beg lagi. Alahh , buku tulis je pun kan ? First day baru uhh. Haha , okay lah nak tengok Nada Cinta ni. #Rina tengah nyanyi untuk Nada , anaknya. Jengjengjeng ~ Kbyee.