" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Masalah lah ! :/}
Wednesday, December 21, 2011 | 9:36 PM | 0Comment

Heish , marah betul lah aku dgn lagu dekat blog aku ni ! Eh , hai assalamualaikum :) Sorry ye , masuk masuk terus je marah. Hadehh ! Betul betul marah ni . Kenape ? Nk tau kenape ? Ni ha , lagu dekat blog aku ni tak boleh dengar. Aku bukak dgn e-mail & password nye tak boleh dengar tapi bile bukak die punye link je boleh pulak dengar. Hei , ape masalah kau sebenarnye ? Korang yg bukak aku punye blog ni kan aku bagi link kan ? So , korang boleh dengar lagunye . *Hujan Kemarin* Bile aku bukak blog aku ni dgn e-mail & passworh tak boleh dengar. Tak boleh dengar ! Aku sabar jee . Ye , sabar itu separuh daripada Iman ! *ceramah* Okay la , malas nk marah marah lg . Kalau aku marah pon takde gunenye pon kan ? K lah , byee :)