" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Yeehaa !}
Tuesday, November 8, 2011 | 8:23 AM | 0Comment



Hei , hei , hei . Yoww , what's up ? Assalamualaikum :) Lame tak jumpe . Ecehh , dalam blog je pon . Biaselah orang periksa akhir tahun . Ecehh , batak . Tapi periksa dah tamat . Alhamdulillah :) Tapi tak selamat jugak kalau result macam ape je . Hatoiyai , seram sejuk dibuatnye ! Dah lah banyak main taraaamm saja. Hadoi , kantoi ! Dah dapat result barulah nak menyesal sana sini kan . Tahniah la ! Aku lah orangnye tu :P Tapi mase periksa ade ke nak fikir nyesal2 ni ? Haaaaaaa ? Ya Allah , tolonglah hambamu ini . Terima kasih , Ya Allah . Sekolah tinggal minggu ni je . Mane2 result yg tak dapat dekat tangan sendiri maknanya akan sampai rumah la nanti . Hadoi , seraaaaam dibuatnye . Tunggu je lah . KBYEE ;)