" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Main tukar hadiah :)}
Wednesday, November 9, 2011 | 8:59 AM | 0Comment








Hai , assalamualaikum . Harini kelas aku perempuan main tukar hadiah . Gambar atas ni sebelum kitorang nak bagi hadiah dekat orang yg sepatutnye terima. Contoh saye beli hadiah untuk Jasmine dan die belikan hadiah untuk saye. Ikut cabutan yg buat mase tu. Nak tau saye beli ape untuk dia ? Saye belikan shawl warne coklat pekat coklat cair and wedges warne biru . Then , belikan beg untuk isi barang tu warne biru. Dah bagi dekat die , pastu die tanye saye macam mane kau tau aku suke warne biru ? Wahhhhh , saye jawab aku taktau pon. Aku maen beli je yg lawa. Pandai saya memilih . Hihi , bangga ! Tuptuptup ...


Yeah , ni gambar lepas kitorang dh bertukar hadiah. Nak tau die bagi ape dekat kite ? Die bagi shawl yg berwarne warne-warni dan dekat shawl tu ade tulis ' I Am a Gorgeous '. Wowww , apa itu gorgeous ? Tidak pasti. Dan die bagi kite coklat coklat putih . Hemm , jangan jelesss ! Lepas semue hadiah dh bertukar tangan ,  Fatimah & Najihah pergi pakaikan shawl yg Najihah dapat yg berwarne merah . Ohh , dia of course merah. Habes kepala saya . Hatoiyai ~ Tuptuptup , ambil gambar saja lah lepastu. Alang2 saye dh bawak camera tu kan. Gambar Najihah paling banyak. Hahah , banyak tak bnyak die tak habes2 suroh kitorang amek gambar die . 



Cun kan die . Eh , of course . Tengok lah kawan sape ? :P *jangankembangbangatyanajihah . Lepastu , saye ade amek gambar dengan kawan2 saye yg cun iaitu Fatimah , Najihah , Adiba dan Aida Natasha . Ade sebab2 disebaliknye kitorang amek gambar bersama. Nak tau ape die ? Fikir lah sendiri . Hahah , untuk kenangan lah beb .





Muke saye sangatlah annoying. Ignore my face ! Merekalah kawan baik saya. Merekalah yg teman saya kesana kesini . Ecehh , macam nak berpisah tuk selamanya pulak . Bawah ni punya gambar lagi lah . Semue muka tak boleh bla . Especially me ! Cakap awal2 :D



Gambar atas tu belom sedia lagi dh tangkap . Hatoiyai ~ Yg bawah tu kitorang tangkap time nk balik. Sempat lagi . Jap2 , saye nak tunjukkan muke kawan saye Jasmine & Nurul Nazihah ataupun Azie . Same je lah tu . Dengar2 ade orang suke Azie . Ye lah , mane org tak sukenye kalau muke dah cun . Kan ? 


Taraaaa , cun kan dorang ? Dah kate dahh . Dah dah , tergugat iman . Ingat , iman mesti kuat . Jyeah ! Hahah . Time ni dorang buat camera saye buat harta sendiri . Tapi takpe saye ade disebelah mereka . Nak jugak menyelit . Hahah .Tuptuptup , dah taktau nak cerita apak lagi pasal petang tadi . Ini je kot . Korang just tengok gamba je lah , okay . Byee , assalamualaikum :)

 Mereka gembira :)
 Saya dan Najihah :)
Najihah dan Fatimah :)