" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Lalalala ~_~}
Thursday, August 18, 2011 | 6:30 AM | 0Comment

Assalamualaikum :) Aduhaii , lame beno gua tak online , kan ? haa , ini dapat online skjap , apak lagi , ambik kepaan lahh , kan ? Haha ~ :) Akibat dh lame tak online ni , bnyak lh jgak critenyee ! Nanti dulu. Sebelum terlambat , Ajlaa Radiah bt. Anuar ingi mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan & Selamat Berpuasa kpada semua umat Islam. Tak terlambat lgi , kan ? Alahai , baru 18 hari puasa. Tak lame lgi nak Raya ! Haha , tak sabosabo :) Ini ada satu cerita ...

Ini dah 2weeks Ajlaa tak online. Lame tak online , facebook pon hampeh ! Nak tau knape ? Ni haa , semue msej kat fb tu , yg tak bce smue tlh dibacekan oleh Hamba Allah ! Siape tak tau ? Gi mamp sama dia lahh !
Bengang gilaa kott. Mane tak bengangnyee , kann ? Lepastu , dengar crite smue yg mngarut dtgnyee dari aku.
Heyy , nak kene BAN lahh , kan ? Citecite at kwan-kawan aku , dorang kate ade yg nk tack aq pnye fb. Ntah apebende tah die sebut. Aku pon tak faham ! Serious , bile aku bkak msej fb aq tuu , tgk bnde-bnde yg aku tak bce lgi semue tlh dibacekan. Aku pon tak faham. Perasaan takut & malu pon timbul ! Ya Allah Ya Tuhanku ! Tolonglahh ....

Mase tu. Hari Khamis. 11hb 8 kot. Aku ditimpa satu peristiwa yg malang :'( Nak tau pebende ? Tengah-tgh aku borak-borak ngn Tieyra & Hanis , tetibe ... Pecepekkk .... Astaga ! Taik burung jatuh bhaii ! Sungguh menggelikan ! Kat baju sklh tuu. Lepastu gi basoh lh , kann. Nak tnggu ape lgi ? Nnti berbau. Lpas basoh tu , tadaa bau pon tetapi ada wrnanyaa. Tak nmpak sgt sbb wrne die dh cair . Geli gilaaa ! Errrrr . Kalau aku dapat kau mse tu wahai burung yg tak dikenali , aku sebat-sebat kau. Tapi , time tu cam ne nk kjar burung tu , kann ? sbb die trnbang. Aku mne bleh terbang. Aku diberi nikmat untuk berjalan ! Burung tak reti jalan sgt , kann ? haa, aku bersyukur sgt ! Nasib baik time tu aku puasa. Sabo je lahh wahai burung , oii ! Lega lah kau !